Find ud af, hvilke sammenstød og kampe der venter dig i den barske kulde på GGO's snedækkede sletter i denne gigantiske udvidelse, Dissonance of the Nexus! - Med en helt ny historie, som foregår efter hovedspillet. - Yuna, Eiji, Sachi, og Seven har været efterspurgt af mange og er nu med i kampen som nye karakterer! - Et nyt sneområde er blevet tilføjet som baggrund for historien. - En ny gruppefunktion er blevet tilføjet til offline Hero Quests. - Raketstyr har nu dobbelt anvendelse for dobbelt ødelæggelse! Fordyb dig i FATAL BULLET-verdenen, og opdag endnu flere funktioner, våben og evner!