BANDAI NAMCO EntertainmentRollespil
Få den totale oplevelse af SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET med den fulde udgave, der indeholder hovedspillet, tre DLC-pakker, udvidelsen ""Dissonance of the Nexus"" og bonusting inde i spillet! Dine valg vejer tungere og er hurtigere end en kugle. Skab din egen karakter, og log ind på Gun Gale Online, en verden med våben og stål, hvor et tilfældigt møde giver dig en sjælden support, AI kaldet ArFA-sys, som partner. Oplev et spændende tredjepersons skydespil med en unik fortælling og RPG-fremskridt i den første ""TPSRPG"" nogensinde fra Sword Art Online! Tilpas din avatar, og lær at mestre en lang række våben og evner! Vælg blandt 30 spilbare karakterer i online PvP, fra Alice og Eugeo fra ”Alicization”, sæson 3 af SAO-anime, til Eiji og Yuna fra Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale!