SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris Premium Pass
Du kan fortsætte Kiritos eventyr i Underworld med premium-passet til SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. Premium-passet består af to store DLC-pakker og indeholder: – Nye scenarier – Nye våben – Nye bosser – Nye kort – Nye filmsekvenser – Premium-pasbonuskostumet Nu kan du igen opleve de stærke bånd, der forener Kirito, Eugeo og alle deres venner!