SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris - Blooming of Forget-me-not
Blooming of Forget-me-not er den første store DLC-udvidelse til SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. Yderligere indhold inkluderer en ny historie, våben, tøj og meget mere. Inkluderer følgende indhold: ・ Ny historie: Stor DLC-udvidelse 1 – Blooming of Forget-me-not ・ Nye kort og krypter ・ Nye guddommelige skabninger ・ Nye våben og tøj Kirito, Alice, Eugeo og Medina kæmpede for fred i menneskenes rige, og Administratorens styre faldt. For at undgå at miste én han har kær ... For at blive en bedre sværdfægter ... Drager Kirito med Eugeo ud for at finde en ny guddommelig genstand. *For at spille DLC'en Blooming of Forget-me-not skal du først gennemføre hovedhistorien i SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. *Der findes en samlepakke, der indeholder denne vare. Pas på, at du ikke kommer til at foretage overflødige køb.