Svampebob Firkant – add-on
Er I klar, unger? Få Svampebob og hans venner ind i dine verdener med denne add-on! Indeholder bygninger, mobs, køretøjer, våben, værktøj og alle dine yndlingsvenner og -fjender fra Svampebob-universet.