Surviving Mars: Space Race Plus
Kæmp om milepæle og anomalier med flere andre AI-kolonier, der støttes af konkurrerende sponsorer, som forsøger at blive denne planets supermagt. Du kan handle med disse konkurrerende kolonier, reagere på deres nødmeldinger, udsende nødmeldinger til dem, og endda stjæle deres vigtige kolonister, under opbyggelsen af dit territorium på Mars. Surviving Mars: Space Race Plus indeholder også Marsvision Song Contest og Colony Design Set for den kolonist, der sætter pris på de finere ting i livet på Mars. FORTÆLLINGSBEGIVENHEDER Oplev fortællingsbegivenheder i hele din koloniseringsproces, der giver indblik i livet under kuplen, og udfordrer dine evner som leder. UNIKKE KØRETØJER OG BYGNINGER Hver sponsor har deres eget, unikke fartøj og bygning, som kun deres kolonier kan bygge og drage fordel af på missionen. Giv udtryk for individualiteten af dit rumfarende konglomerat i og udenfor dine kupler. NYE SPONSORER AF MISSIONER Mød to nye spillere i kampen ved civilisationens yderste grænse. Japan og Brasilien er nu tilgængelige som helt nye sponsorer af missioner, og de står klar til at sætte himmel og Mars i bevægelse for at etablere sig i det ydre rum! UNIKKE MÅL OG BELØNNINGER Hver sponsor vil give dig et unikt sæt målsætninger for din mission. Vil holdet tilbage på jorden give dig velstand, rigdom eller fremgang?