Surviving Mars - Martian Express
Togene er ankommet! Med Martian Express-pakken af modderne Lucian og Sylvain kan du endelig flytte dine kolonister og ressourcer mellem stationer, så der bliver adgang til fjerne kupler og afsidesliggende ressourcelagre. Det vil også være muligt at bygge andre bygninger med udendørsbemanding i nærheden af stationer uden en kuppel. Oplev bl.a. Velkommen pendlere! – Byg dine stationer hvor som helst på kortet, og hjælp dine kolonister med at komme på arbejde og hjem igen. Klik på informationstavlen for at se rejsens formål, og sørg for, at alle får en plads. Ellers må de vente på det næste tog – og frustrationen vil vokse. Ingen bryder sig om at misse toget. Nye spor – Klik og træk for at placere spor, der forbinder dine stationer. Sporene bygges i højden, så dine biler og droner kan passere under dem sammen med strømkablerne, mens rør kan passere over dem. Samme tog, ny fragt – Det har aldrig været mere sikkert (og effektivt) at rejse på den røde planet. Tog får 2 vogne, der kan transportere kolonister og ressourcer på samme tid. Bare rolig: De kører på samme spor uden risiko for sammenstød. Byg dine tog i stationerne, tildel dem til de forbundne spor, og se dem suse af sted.