Surviving Mars: Marsvision Song Contest
Med den nye radiofunktion får din koloni på Mars sin egen radiostation med alle de mest populære popsange fra sponsorlandene, med blikket rettet mod Mars. Nik med til J-pop, Bollywood og mere mere, mens du afværger den ene dødsensfarlige krise efter den anden for dig selv og dine kolonister!