Support the Developers & Nordic Banner
‘Warriors of the North’ DLC handler om de nordiske regioner og de vilde barbariske stammer, der hører hjemme der. Nu kan dit kompagni fremvise et banner og skjolde med billedet af en barbarisk gud og skabe frygt i hjertet på sydlændingene! Takket være den overvældende positive reaktion på 'Warriors of the North' DLC og manges udtrykte ønske om ligefrem at betale mere, end vi beder om, har vi besluttet også at tilbyde indholdet som særligt Supporter Content. Du modtager som tak et unikt banner til dit kompagni lejesoldater.