Support the Developers & Fangshire Helm
Fangshire er vores allerførste legendariske element, der kommer med sit eget look, baggrundshistorie og magiske egenskab. Takket være den overvældende positive reaktion på 'Battle Brothers' og manges udtrykte ønske om ligefrem at betale mere, end vi beder om, har vi besluttet også at tilbyde indholdet som særligt Supporter Content.