Super Chicken Jumper
Som den eneste egnede fugl skal du redde planeten fra de onde kræfter! Verden er i fare. Onde kræfter fra fortiden er kommet for at ødelægge vores planet, og det eneste individ, som præsidenten stoler på for at redde vores liv, er en super dygtig spionkylling. Du er en fjerklædt hemmelige agent, der skal forsvare den frie verden mod undergang i en “run 'n' gun”-actionoplevelse, der har lidt af det hele ... samt et strejf af kylling og anime-piger. Rejs gennem seks unikke verdener, og skyd dig vej gennem tonsvis af fjender, indtil du bliver en legende. Løb, hop, undvig, ødelæg og dræb alt på din vej – det er det grundlæggende, du skal mestre for at bekæmpe det onde, der rejser sig fra helvede. Bare lyt til rådene fra de søde anime-piger, og så skal det nok gå fint. Nå ja, du skal lige være opmærksom på de svampe, du spiser. Nogle af dem er ret farlige! Vil du lade verden blive ødelagt, eller er du en kylling?