Super Animal Royale
Kamp til sidste pels! Super Animal Royale er en vanvittig, top-down 2D-battle royale med op til 64 spillere, hvor morderiske dyr kæmper med tand, klo og maskingevær over en forladt safaripark. Saml og tilpas væsner og våben, og kæmp så i solokampe eller hold jer sammen i grupper på op til fire spillere! Med den gratis udvidelse Super Animal World er øen blevet et levende socialt centrum, hvor du kan slappe af mellem kampene, møde NPC'er, tage på story-quests og nyde hyggelige aktiviteter som fiskeri, insektfangst og hamsterball-racing, inden du kaster dig ud i din næste kamp på liv og død. Du behøver aldrig vende tilbage til hovedmenuen, da alt, hvad du har brug for, er tilgængeligt i verdenen. Nøglefunktioner - De stærke overlever: Find kraftfulde våben, rustninger og ting for at vinde de intense online kampe med op til 64 spillere. - Utrolig verden: Udforsk en massiv, smukt designet 2D-ø, og opdag dens skjulte historie ved at tale med indbyggerne og gennemsøge de rige miljøer efter ledetråde. - Forskellige striber til forskellige kampe: Saml hundredevis af dyreracer og udsmyk dem med tusindvis af genstande, våben, tøj og endda paraplyer! - Udviklende begivenheder og opdateringer: Nyd en endeløs storm af nyt indhold, sæsonbestemt tøj, dyr og våben, der skal findes. - De hurtigste og mest pelsede: Smadr dine fjender, mens du ruller som en hamsterkugle, eller ridder på en kæmpe emu, mens du hakker dig vejen til det lovede land. - Battle Beyond Royale: inficer eller bliv inficeret af The Cluckles i The Bwoking Dead, eller slut dig til SAW Security Forces og SASR-oprørerne for at erobre og kontrollere flag i SAW vs Rebellion, en kontrolpunkt-tilstand. - Hyggeligt liv mellem kaoset: slap af og udforsk Super Animal World med venner mellem runderne med problemfri matchmaking mellem det sociale centrum og konkurrencemæssige tilstande, og vend derefter tilbage for at fortsætte Circle of Super Life.