Super Animal Royale Starter Pack Season 10
Startpakken indeholder 1 Super Animal-race, 2 kosmetiske genstande og et godt tilbud på S.A.W.-billetter: - 500 S.A.W.-billetter + 100 bonus S.A.W.-billetter, i alt 600 (premium-valuta, der bruges til at købe Super Animal-pas samt premium kosmetiske artikler fra S.A.W.-butikken) - Super fe-kraniumkat - Ferustning - Fesværd Hverken dyreracer eller kosmetiske genstande giver nogen spillefordele. Tilgængeligheden af Sæson 10-startpakken slutter, når Sæson 10 af Super Animal Royale slutter.