Sunless Sea: Zubmariner Edition
GÅ FRA FORSTANDEN. SPIS DIN BESÆTNING. OG DØ. Grib roret på dit dampskib i et rollespil med tema fra de den victorianske gotik, der både består af opdagelser, ensomhed og hyppige dødsfald. Find din fars knogler. Afgør Londons skæbne. Trods havguderne. Opbyg din historie igennem generationer af sømænd, der har taget kampen op mod havet og tabt Udkæmp søslag imod både skonnerter og havvæsener, slagskibe med besætninger af edderkopper og ikke mindst sansende isbjerge Driv din besætning til vanvid, efterhånden som du bevæger længere og længere væk fra civilisationen Opgradér dit dampskib med kraftige motorer, kanoner og pneumatiske torpedovåben Ansæt unikke officerer, der hver især har deres egen historie Opdag de skatte, som havet har lagt beslag på Vælg en skibsmaskot Bliv handelsmand eller smugler af silke og sjæle Sunless Sea: Zubmariner Edition indeholder grundspillet og den omfattende undervandsudvidelse.