Sun Wukong Skree - Awesomenauts Assemble! Kostume
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruge dette indhold, hvis du ikke også ejer "Skree"-indholdet. Du SKAL eje Skree-indholdet for at kunne bruge dette kostume i Awesomenauts Assemble! Dette indhold vil låse op for et kostume til Skree i Awesomenauts Assemble!