Summer Outfit Set
Låser op for de følgende outfits i Loop8: Summer of Gods. "Kampjomfru-outfit (Battle Maiden)" til Ichika "Midsommerdate-outfit (Midsommer Date)" til Beni Skift outfits ved at gå ind i menuen med bonusindhold (Bonus Content) via spillets hovedmenu.