Tag med Koa og hendes bedste ven Napopo i to eventyr gennem øerne Mara! 'Sommer i Mara' Pas på din egen ø, høst dine afgrøder, skab nye værktøjer og bygninger, og sejl med din båd for at opdage nye øer og hemmeligheder. 'Koa og de fem pirater fra Mara' Overliste fælder, manøvrér farlige miljøer, og udforsk en række blændende forskellige landskaber på deres søgen efter at finde stjålne piratbytte.