Suicide Squad: Kill the Justice League - opgradering til Digital Deluxe Edition
Kast dig ud i Digital Deluxe Edition, og få endnu mere kaos med Justice League-outfits til hele holdet, 3 Notorious-våben, 4 våbendukker, 1 Battle Pass Token* og 4 farver. *Battle Pass Tokens kan bruges til at få adgang til Premium Battle Pass (Season 1-4 Battle Passes, underlagt tilgængelighed). Ét Battle Pass pr. sæson. WB Games kan når som helst ændre eller afbryde online tjenester med rimeligt varsel.