Warner Bros. GamesAction og adventure
Pakken indeholder 5.000 + 1.300 LuthorCoin i bonus til Suicide Squad: Kill the Justice League. LuthorCoin er en spilvaluta, som man kan bruge i Suicide Squad til at få nyt kosmetisk indhold. Optimér oplevelsen med LuthorCoin for at få tøj, emotes og andre kosmetiske genstande i spillet.