Sugar Tanks
Sugar Tanks er et intenst, tempofyldt og supersødt tankskyder-spil. Det er sjovt, ser sødt ud, er vanedannende og er en helvedes masse sværere til sidst, end man skulle tro. Vær klar til et farverigt, kariesfremkaldende bullet-hell twin-stick shooter som intet andet. Det er hurtigt. Det er sjovt. Det er vanedannende. Døv de fjendtlige tanks, mens du undgår deres dødbringende kugler. Forbedr dit sigte og dine manøvreevner, mens de onde farveløse tanks forsøger at overtage den farverige terningeverden. Niveau for niveau bliver fjendens tanks hurtigere, smartere og mere dødbringende. Kan du klare dig til slutningen og besejre deres leder?