"Stuffed Monster" – Lagdelt Hunter-våbenpakke
Sammen for evigt, fra dit værelse til jagtmarkerne! Et sæt tøjdyr, der fungerer som lagdelte våben, er et fremragende tilbud! Indeholder følgende: - "Stuffed Rathalos" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Nargacuga" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Zinogre" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Goss Harag" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Diablos" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Tigrex" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Malzeno" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Magnamalo" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Garangolm" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Lunagaron" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Rakna-Kadaki" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Khezu" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Mizutsune" – Lagdelt Hunter-våben - "Stuffed Rajang" – Lagdelt Hunter-våben Bemærk: Produkterne i dette sæt kan også købes separat. Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. Tal med The Courier i spillet, når du har købt tingene, og vælg Add-on Content for at få dem. Brugen afhænger af, hvilken slags ting det er, som beskrevet herunder. - Lagdelt rustning kan bruges i Layered Armor Settings-menuen i Item Box. Bemærk, at lagdelt rustning er et "skin", som ændrer karakterens udseende uden at påvirke dens egenskaber og færdigheder. *Genstandene i dette sæt kan købes individuelt. Pas på, at du ikke kommer til at købe den samme genstand to gange.