Streets Of Rogue: Character Pack
Streets of Rogue karakterpakken tilføjer seks nye spilbare karakterer, hver med deres egne unikke nye muligheder og Big Quests: - Mech Pilot: Styr din egen mini-mech og slagt byens kriminelle i RoboCop-stil! - Courier: Tag et par rulleskøjter på og kør rundt i byen med pakker! - Alien: Brug dine evner til tankekontrol og få byens borgere til at gøre ting, der sikkert ikke er godt for deres helbred! - Goon: Gør dit arbejde! Forsvar bygninger fra angribere og bliv en Supergoon! - Bouncer: Bliv en bodyguard og beskyt halvberømte musikere! - Demolitionist: Lav massevis af fjernstyrede bomber og læg dem rundt om i byen for at sprede kaos! Alle karakterer er oplåst fra start! De nye karakteregenskaber og evner kan også bruges til dit særlige karakterer!