Street Outlaws 2: Winner Takes All
Nu er der endnu mere på spil! I denne topgearede efterfølger skal du vise, hvad du kan, i nogle af de mest barske og nådesløse drag- og gaderacing på tværs af USA. Din succes og dit ry afhænger af din præstation, hvordan du modificerer din bil, og hvor mange point du i sidste ende indsamler hen ad vejen. Unreal Engine bringer Street Outlaws op på et helt nyt visuelt kvalitetsniveau, med forbedrede lyseffekter, teksturer og alt andet! Du kan tilpasse din bil, men du kan også tilpasse dit holds garage, så det virkelig bliver dit. Oven i den gaderacing, som du har set på tv, vil du også kunne deltage i unikke racerløb og stunts, mens du interagerer med dine yndlingsskuespillere fra showet! Har du det, der skal til for at blive kåret til samlet nationalmester?