Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 80s & 90s Car Bundle
80'er/90'er-bilpakken indeholder bilmateriale, der er inspireret af æstetiske 80'er- og 90'er-biler, til Street Outlaws 2: Winner Takes All - GRATIS! Spilpakken omfatter 8 nye bodykits, samt en ekstra lakeringspakke til at shine din Street Outlaws Garage op. *Skal eje Foxy, Fire89, CaroRC, Skill køretøj for at anvende nye kropssæt.