Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 70s Car Bundle
70'er-bilpakken tilføjer materiale med 70'er-inspirerede biler til Street Outlaws 2: Winner Takes All! Spilpakken omfatter 14 nye bodykits, fire nye sæt fælge og en ny faldskærm. Yderligere tre lakeringspakker giver dig mulighed for at flyve med dine nostalgiske yndlingsfarver. *Skal eje C1000, Elmo, LemmasGT, CelineGT, Noah69, MuseGT, Gallie køretøj for at anvende nye kropssæt.