Street Outlaws 2: Winner Takes All - Steel Thunder Bundle
Steel Thunder-pakken til Street Outlaws 2: Winner Takes All tilføjer en indeholder kamphærdet lakering, nye fælge, bodykits, Chameleon Forest-lakeringspakken og en gul faldskærm. Skræm konkurrenterne med denne intense tilføjelse. *Skal eje Soma køretøj for at anvende nye kropssæt.