Street Outlaws 2: Winner Takes All - Stargazer Bundle
Stargazer-pakken til Street Outlaws 2: Winner Takes All indeholder en speciallakering med galakse-tema, nye fælge, bodykits, en lakeringspakke og Black Arrow-faldskærmen. Bare sørg for at holde øjnene på vejen, når du kigger efter stjernerne. *Skal eje Caro RC køretøj for at anvende nye kropssæt.