Strange Brigade - The Thrice Damned 3: Great Pyramid of Bes
En farefyldt pyramide fuld af frygtelige fælder? En problematisk teleportationsmaskine til efterlivet? Gamle fjender på hævntogt? Klimakset på denne rædselsvækkende fortælling ser ud til at blive alt andet end en søndagstur for vore helte! Snup en kraftig drink, eventyrer. Great Pyramid of Bes er den spændende afslutning på Thrice Damned-kampagnen. Det legendariske Shield of Bes er måske nok komplet, og horderne af fjender er atter i jorden. Men der er stadig masser af arbejde tilbage! Fuldend den forjættende fortælling i denne episke finale, og kæmp dig hele vejen frem til afslutningen enten alene eller i co-op for 2-4 spillere!