Strange Brigade - Texas Cowboy Character Pack
Spil som Patrick "Bash" Conaghan – en hurtigtskydende tilføjelse til Strange Brigade! "Bash", en hårdhudet slagsbror og eventyrer, begiver sig gerne derhen, hvor farerne og de store skatte venter. Sammen med en helt ny amuletkraft og hans uovertrufne evner med et håndvåben er han velsignet med både heftige headshots og hurtigtopladende eksplosiver!