Strange Brigade - Maharani Huntress Character Expansion Pack
Grib dit udstyr, et nyt medlem af Strange Brigade har sluttet sig til jagten: Anjali Khan, uovertruffen sporfinder! Anjali, den hemmelige Maharani-hersker over en blomstrende indisk stat, sluttede sig først til Strange Brigade, efter en uhellig forbandelse mod hendes familie blev afsløret, i håbet om en gang for alle at kunne opspore og overvinde dæmonen, som stod bag forbandelsen. Figurudvidelsespakken, Maharani Huntress, inkluderer den spilbare figur, Anjali Khan, og: - Spear of the Ice age-amuletkraft - Audley A40 Exemplar-maskinpistol - Eastleigh M1-riffel - Klyngegranat-specialgenstand Alt indholdet i denne pakke kan bruges i alle spiltyper – solo eller i online-co-op.