Strange Brigade - Japanese Naval Officer Character Expansion Pack
Alle mand på dæk! Et nyt Strange Brigade-medlem har sluttet sig til gruppen: Hachiro Shimizu, mester i overlevelse! Shimizu og hans mandskab, som engang var en del af en hemmelig mission, der skulle udforske en fjerntliggende stillehavsø, befandt sig pludselig som strandede og ofre for øens monstrøse mareridtsskabninger. Kun Shimizu overlevede længe nok til at blive reddet af Strange Brigade og har været en del af gruppen lige siden. Japanese Naval Officer-figurudvidelsespakken inkluderer den spilbare figur, Hachiro Shimizu, og: - Decaying Demon Blast-amuletkraft - Mikhailov-38-riffel - Marchador TT-pistol - Chokgranat-specialgenstand Alt indholdet i denne pakke kan bruges i alle spiltyper – solo eller i online-co-op.