Strange Brigade - Gentleman Explorer Character Pack
Spil som Winston Bey – en stilfuld, ny tilføjelse til Strange Brigade! Udforsker, guldgraver, journalist, spion, diplomat, gentleman-rejsende ... Winston Bey's eventyr har ført ham rundt på hele kloden! Han er en dygtig tilføjelse til teamet, og han er gennem hans rejser blevet velsignet med en mere end gennemsnitligt solid grundform og en større rækkevidde, når det gælder om at samle sjæle.