Strange Brigade - American Aviatrix Character Expansion Pack
En helt ny Strange Brigade-agent melder sig under fanerne med en ny amuletkraft og nye våben. Vi præsenterer: Tessie Caldwell, himlens rebel! Som tidligere stuntpilot vækkede Tessie's frygtløshed interessen fra Strange Brigade, og nu er hun på jagt efter spændende oplevelser overalt på kloden, mens hun bader de udøde i en byge af ild, is og projektiler fra hendes ikoniske skydevåben fra 1930'erne. American Aviatrix-figurudvidelsespakken inkluderer den spilbare figur, Tessie Caldwell, og: - Infernal Firestorm-amuletkraft - Hyde & Sons kompakt pistol - Colbeck Wildfire maskinpistol - Glacier Bomb specialgenstand Alt indhold i pakken kan bruges i alle spiltyper – solo eller i online-co-op.