Bring fred til to kongeriger i problemer i denne spændende, eventyrlige dobbeltpakke fra Digerati og Spearhead Games. Dette bundt indeholder de prisbelønnede Stories: The Path of Destinies og Omensight: Definitive Edition. Stories: The Path of Destinies: I denne smukke action-rpg skal du føre den listige, tidligere sørøver Reynardo igennem et livligt eventyrland med luftskibe, flydende øer og forskellige allierede, mens du træffer valg, rejser gennem tid og kæmper mod fjender med adræt sværdhånd og magiske evner. Et imperium vakler mellem overlevelse og undergang. Dine valg afgør dets skæbne. Omensight: Definitive Edition: Kongeriget Urralie er væk, ødelagt af en mørk gud. I dette spil med lige dele action og mordgåde er du Harbinger, en mytisk kriger, som skal genleve og gentage Urralias sidste dag for at løse et mystisk mord og redde verden. Snak med indbyggerne i det krigshærgede Urralie, adskil sandhed fra løgne, og brug kraften i Omensight til at ændre deres skæbne.