Stor eliksir – 80 hints
Udforsk eventyrlandet, hvor de magiske væsner bor, uden frygt for at blive væk med dette tilbud, der indeholder 80 hints! Hints er visuelle hjælpere, som viser dig den næste mulige handling eller giver dig mulighed for at springe Minigames over, hvis du synes, at de er for udfordrende til din spillestil.