Steven Univers: Save the Light
Tag med Krystalstenene på det ultimative eventyr! En ny mystisk ædelsten har stjålet et mægtigt våben. Kun Steven og hans venner har det, der skal til, for at stoppe hende. “Save the Light” er en unik RPG-hybrid, der kombinerer kampe i realtid med turbaserede kampe. 7 SPILBARE KARAKTERER Sammensæt dit eget følge af krigere, og kæmp mod en lyshær som Steven, Granat, Perle, Ametyst, Connie, Greg og Peridot! Brug alle deres enestående evner til at udforske verdenen, løse opgaverne og besejre skurkene. EN NY ÆDELSTEN Tag kampen op mod en helt ny Homeworld-ædelsten skabt af Rebecca Sugar. Hvem er den mægtige krigerinde, og hvad laver hun tilbage på Jorden? FUSIONER Slå karakterer sammen for at skabe vilde komboer og ædelstensfusioner! Spil som Stevonnie, Røgede Kvarts, Opal, Sardonyx og Sugilit! ORIGINALE STEMMER “Save the Light” indeholder en original historie skrevet af blandt andre Rebecca Sugar samt de originale engelske stemmer fra Steven Univers og gæstestjernen Christine Baranski.