Stellaris: Season 08
Stellaris: Season 08 indeholder følgende: Låses op på dag 1: Rick The Cube-artsportræt Et eksklusivt portræt til dine arter, så du kan spille som den mest gådefulde art i galaksen. Som med hvert artsportræt i Stellaris følger der tre forskellige varianter (fænotyper) og særskilte animationer med. Spillere kan vælge dette portræt under oprettelsen af imperier, inden de starter et nyt spil. Øjeblikkelig og eksklusiv adgang ved køb af Expansion Pass *Dette indhold kan måske købes separat på et senere tidspunkt Stellaris: The Machine Age (udkommer 7. maj 2024) Udforsk cyberpunk-fantasierne om teknologisk forstærkning og digitalisering af bevidstheden ved at udvide de muligheder, der tilbydes i spillet af Cybernetics- og Synthetics-Ascension. Håndtér de moralske og sociale udfordringer, der følger med dit rumfarende imperiums kontakt til maskinen, og konfrontér en ny trussel, der lurer i galaksen ... eller riv tid og rum fra hinanden for at forme virkeligheden efter dit billede, og bliv selv en ny trussel. Stellaris: Cosmic Storms (udkommer Q3 2024) Et nyt fænomen er blevet observeret rundt omkring i galaksen – storme hærger systemet. Forbered dit imperium, og bered dig på at konfrontere den nært forestående trussel, så du kan udnytte alle muligheder, der åbner sig op, når dine modstandere blotter deres svage punkt. Stellaris: The Grand Archive-historiepakke (udkommer Q4 2024) Galaksen er stor og fuld af vidundere, og det er op til dig at opbevare optegnelser over alle unikke livsformer og de vidundere, du støder på. Byg en ny megastruktur, og indsaml de eksemplarer, du støder på din rejse gennem rummet!