Stellaris: Humanoids Species Pack
Humanoids Species Pack tilføjer nye spiltyper og en række nye portrætter og skibsmodeller til den ustoppelige menneskelige race – eller i det mindste til arter, der ligner mennesker i en eller anden udstrækning. Humanoids, som er den meste spillede fænotype, bliver nu mere alsidig med unikke civics og en ny oprindelse, så spillere nu kan designe en art, der nedstammer fra dekadente hedonister eller mesterhåndværker, eller sprede sig over hele galaksen som en hær af kloner. Med de nye unikke skibsklasser, nye portrætter og meget mere har der aldrig været et bedre tidspunkt at udforske menneskehedens fremtid på: Pakken indeholder: To nye civics – spil som mesterhåndværkere eller dekadente hedonister Ny Clone Army-oprindelse Ti nye portrætter af Humanoids med mange muligheder for forskellige frisurer og tøj Nye skibsmodeller Tre nye stemmesæt til VIR Tre nye musikstykker til Stellaris-soundtracket OPDATERING (2021) Med 3.1-opdateringen til Stellaris har Humanoids Species Pack fået så meget nyt indhold, at det næsten er umenneskeligt! Den indeholder nu to unikke humanoid-civics og en ny humanoid-oprindelse ud over de uovertrufne tilføjelser, som er lavet tidligere i samarbejde med fællesskabs-modder Silfae. Disse tilføjelser er nu tilgængelige til samme pris som normalt i Humanoids Species Pack!