Steelrising - Cagliostro's Secrets
Bemærk: Adgang til Cagliostro's Secrets-udvidelsen er begrænset, indtil du har passeret et bestemt punkt i hovedhistorien. Du skal have gennemført banen ''Bastille'' for at få adgang til det nye indhold. I denne nye opgave bliver du selv involveret i en gribende historie, der involverer kongens agent, Comte de Cagliostro. Ingen kommer helskindede tilbage efter at have udforsket Hôpital Saint Louis - et nyt område, hvis hemmeligheder er blevet holdt skjult af Louis XVI. I dette dystre eventyr, hvor du skal overliste Cagliostros Mesmer-inspirerede maskineri, møder du nye fjender og får adgang til nye våben og kostumer. Er du klar til at afsløre den chokerende sandhed om den alkymi, der giver kraft til kongens robotter?