Steel & Wheels Pack
Gør dine biler til sande stålmonstre med denne tunge panserpakke! Gør dig klar til derbykampe for fuld smadder med kraftige kofangere, sidebeskyttelse og styrtbøjler, eller tilføj noget vild stil udstødninger, spoilere og hjul. Denne DLC-pakke er også inkluderet i Season Pass.