SteamWorld Heist II & SteamWorld Build Bundle
Få fat i denne samling, og oplev det bedste af begge verdener: Strategiske kampe og kreativ opbygning! SteamWorld Heist II: - Et kup, som er en robot værdigt: Begiv dig ud i et højtflyvende, taktisk eventyr i rollen som en omvendt rumpirat. - Turbaseret strategi med en drejning: Udmanøvrer dine fjender ved hjælp af velgennemtænkte strategier og et træfsikkert sigte. - Et farverigt udvalg af figurer: Mød et alsidigt mandskab af robotter med unikke færdigheder. - En steampunk-saga: Udforsk smukke, håndtegnede omgivelser, og afdæk en fængslende fortælling. SteamWorld Build: - Opbyg din egen version af SteamWorld: Få din by af steam-bots til at vokse, og opfyld deres robotbehov. - Perfekte platformsgåder: Løs gåder, og overvind forhindringer både over og under jorden. - En verden af vidundere: Udforsk en levende steampunk-verden, og find dens skjulte hemmeligheder. Hvorfor skal du købe samlingen? - Stor besparelse: Få begge spil til nedsat pris! - Uendelig underholdning: Oplev to anmelderroste spil fra en af spilverdenens mest elskede serier. - Perfekt til både fans og nybegyndere: Uanset om du er hærdet SteamWorld-fan eller møder serien for første gang, så indeholder denne samling noget for enhver smag. - Gå ikke glip af dette fantastiske tilbud! Tilsammen byder disse to spil på timevis af sjove oplevelser og spænding til spillere i alle aldre.