State of Decay: YOSE Bonus Gurubani Kaur
Gurubani Kaur blev født i Punjab i Indien, men flyttede til Amerika, da hun endnu var spæd. Da hun gik på college var hun lidt af en vildbasse, men med zombieudbruddet genfandt hun sin barndoms tro. Hendes foretrukne våben er en indisk kavalerisabel og en karabin med lyddæmper fra Anden Verdenskrig, som hendes far købte som samlerobjekter.