State of Decay: Year-One
State of Decay: Year One bringer nu det storsælgende zombie-overlevelseseventyr til Xbox One. I fantastiske 1080p med forbedret lys, teksturer, animation og kampmekanikker trækker State of Decay: Year-One dig endnu dybere in i zombieudbruddets dystre verden. Rejs dig, hvor samfundet faldt, i det ultimative zombie-overlevelsesspil. Udforsk en åben verden fyldt med farer og muligheder, hvor hvert eneste valg har konsekvenser. Rekruttér et fællesskab af spilbare figurer, der hver har unikke evner og færdigheder. Byg og forstærk din base mod de hensynsløse horder af udøde. Udfør dristige lynangreb for at få mad og ammunition. Målet helliger midlet, når det handler om overlevelse.