State of Decay: Year-One Survival Edition
State of Decay: Year One Survival Edition bringer nu det storsælgende zombie-overlevelseseventyr til Xbox One. State of Decay er nu, sammen med de store udvidelser Breakdown og Lifeline, helt opdateret i fantastiske 1080p. Nye missioner, våben og ekstraindhold samt forbedret lys, teksturer, animationer og kampmekanikker trækker dig endnu længere ind i zombieudbruddets dystre verden. Hvordan skal du overleve zombieapokalypsen? \Nye missioner Mystiske kasser med forsyninger begynder at lande i øde områder, hvilket tiltrækker enorme horder af zombier. Udryd de inficerede, så du kan få fat på noget af det mest sjældne og brugbare udstyr, som State of Decay endnu har set. Nye overlevende Du kan nu låse på for dine favoritfigurer fra Lifeline i Breakdown, inklusive Kelly “Sasquatch” Eldridge, som ikke tidligere har været en spilbar figur. Nye køretøjer Spillerne får ikke kun en helt ny SUV, men spredt ud over banerne finder du også køretøjsudseender, der kan tilpasses, så du kan gøre din køretur endnu mere personlig. Nye våben: Under-Barrel Grenade Launchers og Incendiary Shotguns Find nye automatrifler med granatkastere under løbet samt haglgeværer, der affyrer flammeskud. Nye Xbox One-funktioner: Sæt dig selv på prøve mod månedlige udfordringer, der kan låse op for endnu flere genstande, våben og køretøjer. Ogtag de mest dramatiske øjeblikke med integration af Game DVR. Rejs dig, hvor samfundet faldt, i det ultimative zombie-overlevelsesspil. Udforsk en åben verden fyldt med farer og muligheder, hvor hvert eneste valg har konsekvenser. Rekruttér et fællesskab af spilbare figurer, der hver har unikke evner og færdigheder. Byg og forstærk din base mod de hensynsløse horder af udøde. Udfør dristige lynangreb for at få mad og ammunition. Målet helliger midlet, når det handler om overlevelse.