State of Decay: Lifeline Year-One
State of Decay: Lifeline Year-One placerer dig i rollen som Greyhound One, en militær enhed, der er sendt til den zombieinficerede by Danforth for at redde et hold af forskere, der måske kan sætte en stopper for udbruddet. I fantastiske 1080p kommer Lifeline med en ny bane, nye figurer og en ny måde at spille på: Beskyt din base mod horder af zombier med det bedste militærudstyr og -personel, som du kan skrabe sammen. Byens skæbne hviler på dine skuldre. Hvor mange mennesker kan du frelse?