Starter Airdrop
"Kom godt fra start i multiplayer: 2 Elite-pakker + 5 Operations-pakker + 5 Versus Booster-pakker + 5 Horde Booster-pakker. Elite-pakker låser op for fem tilfældige tilpasningskort – inklusive en sjælden er bedre genstand med en forøget chance for at få et Legendary-kort. Operations-pakker indeholder fem tilfældige kort, inklusive Bounties, Class Skills , og mindst et af dem er et tilpasningskort: emblem, våben eller figur. Versus Booster-pakker giver fem Versus Bounty-kort. Horde Booster-pakker giver fire Horde Skill-kort og et Horde Bounty-kort."