Starlink: Battle for Atlas
I Starlink: I Starlink: Battle for Atlas skal du anføre en gruppe stjernepiloter, bygge dit eget rumskib, udforske stjernesystemet Atlas og kæmpe mod den onde Grax og hans glemte legion. Indeholder: * 4 rumskibe: Zenith, Neptune, Pulse, Lance * 6 piloter: Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi, Razor * 12 våben: Flammekaster, Frostbyge, Flænser, Levitator, Vulkan, Implotor, Jernnæve, alternativ Frysestråle, Kvaser, Super Gatling, Chokbølge, alternativ Gausskanon UDFORSK ET HELT NYT STJERNESYSTEM Rejs frit gennem fremmede eksotiske verdener i stjernesystemet Atlas, og udforsk dets syv planeter, som alle har helt særlige økosystemer og dyreliv. EN HELT NY SPILOPLEVELSE Sammensæt selv piloter, rumskibe og våben for at skabe dit drømmeskib og tilpasse det til at overvinde fjenden. DYBT ROLLESPIL Få en medrivende spiloplevelse med rollespilselementer, og tilføj ændringer til dine våben og rumskibe, lås op for pilotevner, og indgå alliancer med fraktioner.