Tag på et utroligt eventyr, og grib sejren med Razor Lemay-pilotpakken og hendes pilotevne: Power-akkord. Spræng fjenderne i luften med denne musikalske kamppilot. Indeholder den digitale udgave af: *1 Razor-pilot Razor Lemay, der er en trænet kamppilot og et selverklæret metalhoved, er Equinox' mekaniker og strategiske leder. Hun er hård og stolt og har ikke tid til pjat. Hendes hårdføre disciplin gør holdet mere fokuseret.