Tag på et utroligt eventyr, og grib sejren i kreativ kamp med Pulse-rumskibspakken. Pulse-rumskibspakken indeholder den digitale udgave af: * 1 Chase-pilot * 1 Pulse-rumskib *1 Vulknan-våben Chase er en gaderacerstjerne fra Brasilien og en af de to yngste medlemmer af Starlink Initiativet. Hun har tunet sit rumskib, Pulse, til maksimal ydelse med sin erfaring fra racermotorer. Vulkan-våbnet har tre tromler, der genbruger varmeenergien for at forstærke projektilerne. Jo længere du holder aftrækkeren nede, des varmere bliver den, og des mere skade giver den også.