Tag på et utroligt eventyr med Judge og hans arsenal, så du kan udføre stasisangreb og gribe sejren med Neptune-rumskibspakken. Neptune-rumskibspakken indeholder den digitale udgave af: * 1 Judge-pilot * 1 Neptune-rumskib *1 Levitator-våben Judge er et mægtigt rumvæsen, som blev opdaget af St. Grand ved Arktis på Jorden. Han synes at være en levende version af nova, hvilket inspirerede St. Grand til at opfinde menneskehedens første "hurtigere end lynet"-teknologi. Hans rumskib, Neptune, er opkaldt efter den gigantiske planet i udkanten af vores solsystem, og dets design er lige så mystisk som dets pilot. Fordi det er pansret, solidt og stabilt, er det ideelt til at smadre mindre rumskibe. Dets anti-tyngdekraftsteknologi, som bruges på Starlink Initiativets skibe, gør Levitator til et frygtindgydende våben. Når det affyrer sine målsøgende missiler, mister fjenderne muligheden for at kæmpe imod.